.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده ولي فقيه در گلستان؛
ارتش و سپاه دو بازوي توانمند نظام هستند
نماينده ولي فقيه در گلستان با اشاره به فرا رسيدن 29 فروردين روز ارتش و 2 ارديبهشت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ارتش و سپاه در واقع دو بازي توانمند نظام جمهوري اسلامي ايران هستند ...
ارتش و سپاه دو بازوي توانمند نظام هستند

نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به فرا رسيدن 29 فروردين روز ارتش و 2 ارديبهشت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ارتش و سپاه در واقع دو بازي توانمند نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.
آيت الله سيدکاظم نورمفيدي افزود: اين دو نهاد و ارگان نظامي در طول 30 سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون در تمام عرصه ها و صحنه ها به خصوص در دوران دفاع مقدس، توانستند قدرت و اقتدار خود را به عرصه ظهور برسانند.

به گفته وي، امروز نيروي نظامي ما در جايگاه مقتدري در جهان قرار دارد و با توجه به اقتدار و عظمت خود توانسته به دستاوردهاي بزرگي در زمينه ساخت سلاح، موشک و ناوشکن دست يابد.

وي با اشاره به حضور ناوشکن "جماران" در آبهاي نيلگون خليج فارس تصريح کرد: اين ناوشکن که بسيار پيشرفته و مدرن است به دست نيروهاي متخصص و توانمند ايراني، طراحي و توليد شده و حتي موشک ها و توپهائي که در آن بکار رفته است، همه به دست متخصصين ايراني توليد شده است.

وي ادامه داد: البته آنچه در ساخت اين ناوشکن و زيردريائي مهم است، اين بود که صنعت ساخت آن به دست نيروهاي ايراني ساخته شده و اين زيردريائي از تکنولوژي پيشرفته اي برخوردار مي باشد.

نماينده ولي فقيه در گلستان در ادامه گفت: اين ناوشکن امروز مي تواند هر گونه تهديد دشمن اعم از زمين به هوا، هوا به زمين و زير دريا را دفع کند و حضور اين ناوشکن در آبهاي آزاد و اقيانوس هند باعث عظمت و شکوه براي ايران شده و زماني که ناوشکن به اين آبها وارد مي شود، تمام دنيا به حالت آماده باش کامل در مي آيند.

آيت الله نورمفيدي افزود: هر چند برخي قطعات اين توليدات از کشورهاي ديگر وارد شده باشد، مشکلي نيست، زيرا هيچ کشوري نيست که بتواند براي ساخت يک هواپيما، تمام قطعات را خود توليد کند و اين هيچ مشکلي ايجاد نمي کند.

به گفته آيت الله نورمفيدي، اميد است در پيشرفت کشور در اين زمينه ها، روز به روز جلوتر برويم و به روزي برسيم که همه ارتش هاي دنيا، از اين که بخواهند به ايران طوري ديگر نگاه کنند، بترسند که امروز اين فضا کاملا ايجاد شده است.

نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به آغاز کنفرانس بين المللي تهران که از فردا آغاز مي شود، گفت: اين کنفرانس با شعار انرژي هسته اي براي همه و سلاح هسته اي براي هيچ کس با حضور 70 کشور برگزار خواهد شد که هدف اين کنفرانس در واقع خلع يد از سلاح هسته اي است.
آيت الله نورمفيدي افزود: شرکت کنندگان در اين اجلاس خواهان اين هستند که سلاح هسته اي در هيچ کشوري اشاعه و شيوع نيابد، ضمن آن که همه بتوانند از انرژي هسته اي استفاده کنند.

امام جمعه گرگان يادآور شد: اگر بنا است که در دنيا سلاح هسته اي نباشد، هيچ کشوري نبايد اين سلاح را داشته باشد و کشورهائي که خود داراي سلاح هستند و سابقه سوء نيز در اين زمينه دارند، به چه حقي ايران اسلامي را بدون دليل متهم مي کنند.

وي خاطرنشان کرد: از لحاظ مباني ديني ما، حق نداريم از بمب اتم استفاده کنيم، زيرا استفاده از اين سلاح به هيچ کس رحم نمي کند، بطوري که حتي امروز پس از بمباران هيروشيما، نوزادان ناقص الخلقه متولد مي شوند که از اثرات آن بمباران اتمي توسط آمريکا مي باشد.

نماينده ولي فقيه در استان گلستان با اشاره به تهديد اخير رئيس جمهور آمريکا مبني بر استفاده از بمب اتم عليه ايران و کره شمالي گفت: کشورهائي که عضو آژانس هسته اي هستند، متعهد شده اند که عليه اعضاي آژانس از بمب اتم استفاده نکنند، اما آمريکا در استراتژي اتمي خود ايران و کره شمالي از اين مساله مستثني کرده و صريحا و تلويحا نيز ايران را تهديد مي نمايد.

آيت الله نورمفيدي اظهار داشت: امروز مردم دنيا، اصولا جنگ را نمي پذيرند و از بمب اتم نيز متنفرند و اگر روزي بخواهد در دنيا جنگ شود، چيزي بر روي کره زمين باقي نخواهد ماند.
وي ادامه داد: اين تهديد آمريکا بدون شک، به ضرر خودش است، زيرا امروز تمام سياستهاي جنگي و نظامي آن در کشورهاي منطقه خاورميانه شکست خورده و بايد تغييراتي در برنامه هاي خود ايجاد نمايد.

وي يادآور شد: آمريکا و رئيس جمهورش بايد همان شعار تغيير را عملي نمايندد تا شايد اوضاع سياسي، نظامي آن کشور درست شود، تا روز به روز در باتلاق گرفتار نشود.
آيت الله نورمفيدي اضافه کرد: به تعبير مقام معظم رهبري و بنا به خواسته مردم و دولتمردان، ما نبايد مرعوب تهديدات و تحريم هاي دشمنان و آمريکا شويم و با ايستادگي خود، بايد آنان را به عقب نشيني وادار نمائيم.

نماينده ولي فقيه در گلستان با اشاره به خطبه 105 نهج البلاغه از سخنان امام علي (ع) گفت: در اين خطبه آن حضرت امتيازات، خصوصيات و آثاري را که دين اسلام براي ما دارد، معرفي مي نمايد.

وي افزود: بنا بر اين خطبه، ورود به دين اسلام، بسيار آسان است و از سوئي نيز اسلام سد محکمي است که هيچ کس نمي تواند خدشه اي به آن وارد نمايد.

به گفته ا
آيت الله نورمفيدي، انسان براي رسيدن به آسايش و آرامش، نياز به تکيه گاه دارد و هيچ تکيه گاهي مطمئن تر و محکمتر از خداوند نيست که بتوان به انسان آسايش دهد و فرد را از دغدغه و اضطراب خارج نمايد.
وي تصريح کرد: خداوند و ايمان و قيامت بايد در اعماق وجودي و دل انسان قرار گيرد، تا آرامش و امنيتي که امروز بشريت فاقد آن است، به دست آيد.
وي در پايان خود و ديگران را به تقواي الهي دعوت کرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.